D 1999

Kooperativní výchova - adlerovský přístup k výuce

ŠAFÁŘOVÁ, Michaela a Jarmila VOLNÁ

Základní údaje

Originální název

Kooperativní výchova - adlerovský přístup k výuce

Název anglicky

Cooperative discipline - an adlerian approach to education

Autoři

ŠAFÁŘOVÁ, Michaela a Jarmila VOLNÁ

Vydání

Zlín, Novinky v pedagogické a školní psychologii - Zlín, s. 41-45, 1999

Nakladatel

AŠP SR a ČR a Lingua

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/99:00003035

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

teacher; clasroom management; cooperative discipline; individual psychology
Změněno: 28. 2. 2001 12:31, Mgr. Michaela Širůčková, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem příspěvku je představit program "Kooperativní výchova", který vychází ze základů individuální psychologie. Tento program je určen pro učitele, kterým nabízí možnost rozšíření dovedností práce se třídou, s žáky (i problémovými), doplnění pedagogicko-psychologických kompetencí a napomáhá zlepšovat mezilidskou komunikaci a vztahy účastníků výukového procesu.

Anglicky

An introduction to the "Cooperative Discipline" program based on individual psychology approaches. This program is focused on teachers - helping them with clasroom management, improve communication skills and their work with students misbehavior in the clasroom.

Návaznosti

MSM 142300001, záměr
Název: Etnika, minority a marginalizované skupiny v ČR (Akronym: MAMIET)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Etnika, minority a marginalizované skupiny v ČR