A 2000

Jsou IQ testy v pedagogicko psychologických poradnách zlem?

JEŽEK, Stanislav a Jan MAREŠ

Základní údaje

Originální název

Jsou IQ testy v pedagogicko psychologických poradnách zlem?

Název anglicky

Are IQ tests in educational counselling cetres necessarilly bad?

Autoři

JEŽEK, Stanislav (203 Česká republika, garant) a Jan MAREŠ (203 Česká republika)

Vydání

Olomouc, 2000

Nakladatel

Psychologické dny, Olomouc

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Audiovizuální tvorba

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14230/00:00003042

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova anglicky

IQ tests; psychodiagnostics; testing; councelling
Změněno: 29. 5. 2009 12:38, Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.

Anotace

V originále

Jsou IQ testy používané v pedagogicko psychologických poradnách zlem? Shrnutí poznatků dvouletého výzkumu v Brně a zkušeností s používáním alternativních diagnostických metod.

Anglicky

Are IQ tests in educational counselling cetres necessarilly a bad thing? A summary of the knowleddge base of the longitudional study in Brno, Czech Republic including experince with alternative testing procedures like dynamic asessment etc.

Návaznosti

MSM 142300001, záměr
Název: Etnika, minority a marginalizované skupiny v ČR (Akronym: MAMIET)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Etnika, minority a marginalizované skupiny v ČR