SUCHÁNEK, Petr. Využití cíleného marketingu v praxi. In Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky. 1. vyd. Bratislava: EU Bratislava, Podnikohospodárska fakulta Košice, 2001, s. 76-85. 1. ISBN 80-225-1447-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití cíleného marketingu v praxi
Název anglicky An Using a target marketing in a practice
Autoři SUCHÁNEK, Petr.
Vydání 1. vyd. Bratislava, Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky, s. 76-85, 1. 2001.
Nakladatel EU Bratislava, Podnikohospodárska fakulta Košice
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/01:00004681
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1447-0
Změnil Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 3. 12. 2001 07:55.
Anotace
Článek se zabývá cíleným marketingem a problematikou segmentace trhu. Celá problematika je nejprve nastíněna v teoretické rovině a následně jsou uvedeny výsledky dvou výzkumů, které byly zaměřeny jednak na využití cíleného marketingu v praxi českých firem a jednak na nabídku českých marketingových firem, s důrazem na jejich zkušenosti se zaváděním segmentace trhu a cílením produkce klientů.
Anotace anglicky
The paper concerns on a target marketing and a market segmentation. Problems are analyse theoretic at first and then are assigned effects of two researches. They was aimed to a using of target marketing in a practice of czech firms and to a supply of czech marketing firms.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 18:31