STRÁNSKÁ, Zdenka. Styly učení a temperament. In Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001. 1. vyd. Zlín: Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín. s. 79-86. ISBN 80-238-8161-2. 2002.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Styly učení a temperament
Název česky Styly učení a temperament
Název anglicky Learning Styles and Temperament
Autoři STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Zlín, Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001, s. 79-86, 2002.
Nakladatel Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/02:00030443
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-238-8161-2
Klíčová slova anglicky learning styles; temperament; secondary school pupils
Štítky learning styles, secondary school pupils, temperament
Změnil Změnila: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D., učo 1130. Změněno: 30. 6. 2009 10:29.
Anotace
Příspěvek s dílčími výsledky získanými realizací výzkumného šetření zaměřeného na zjištění vztahů mezi temperamentem a styly učení u středoškolských studentů (konkrétně mezi temperamentovými dimenzemi dotazníku TE-ZA-DO a faktory dotazníku LSI). Při realizaci tohoto výzkumu se vycházelo z předpokladu, že průběh, způsob i výsledky učení jsou mj. ovlivněny zvláštnostmi osobnosti člověka.
Anotace anglicky
Relations between learning styles and temperament of secondary school pupils.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 05:26