2001
Na čem stojí rozvoj současné české školy? (K významu jednotlivých prvků kultury školy.)
POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ, Jiří ZOUNEK, Eva VÁCLAVÍKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Na čem stojí rozvoj současné české školy? (K významu jednotlivých prvků kultury školy.)
Název anglicky
What the Foundations of Contemporary Czech School Development? (Towards the Significance of the Individual of School Culture.)
Autoři
POL, Milan (203 Česká republika, garant), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika), Jiří ZOUNEK (203 Česká republika) a Eva VÁCLAVÍKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Nitra, Pedagogická konferencia VI. Premeny slovenského školstva na prahu nového milénia. s. 133-138, 2001
Nakladatel
Pedagogická fakulta UKF v Nitre
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/01:00004799
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-8050-470-9
Klíčová slova anglicky
school culture; key elements of school culture; school development
Štítky
Změněno: 13. 11. 2007 15:53, Mgr. Jitka Vidláková, Ph.D.
V originále
Příspěvek přináší závěry předvýzkumné fáze tříletého projektu "Kultura české školy a strategie jejího rozvoje. Tyto závěry slouží jako základ pro terminologické zpřesňování pojmu "kultura školy" a jejích prvků, ale také jako východisko pro další zkoumání tak celistvého fenoménu, jakým kultura školy je, a to zejména v souvislosti s možnostmi dalšího rozvoje škol.
Anglicky
The paper presents the findings of the pre-research phase of a three-year project called "The Culture of Czech School and Strategies of its Development". The counclusions of the pre-research phase serve as a basis for terminological specification of the term school culture as well as a starting point for further exploration of the phenomenon with the emphasis on its potentials for further school development.
Návaznosti
GA406/01/1078, projekt VaV |
|