HORKÁ, Hana. Výchova v procesu globalizace. In Proměny školy, učitele a žáka na přelomu tisíciletí. Protokol ze sjezdu učitelů v Brně. 30.-31. srpna 2000). první. Brno: Konvoj, 2001, s. 120-124. ISBN 80-7302-016-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výchova v procesu globalizace
Název anglicky Education in the process of globalisation.
Autoři HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Proměny školy, učitele a žáka na přelomu tisíciletí. Protokol ze sjezdu učitelů v Brně. 30.-31. srpna 2000), s. 120-124, 2001.
Nakladatel Konvoj
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/01:00019680
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7302-016-5
Klíčová slova česky globální výchova; dimenze globalizace; témata evropské integrace; multikulturní výchova; ekologická výchova;
Klíčová slova anglicky global education; the dimensions of globalisation; the topics of European integration; multicultural education; ecological education).
Štítky Global Education
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 12. 12. 2009 21:15.
Anotace
Stať vymezuje cílově obsahovou orientaci výchovy pro 21. století. Autorka věnuje pozornost oblastem, odvozeným z dimenzí globalizace (např. témata evropské integrace, multikulturní výchova, ekologická výchova. Nová orientace výchovy je pojednána s ohledem na výchovné působení učitele.
Anotace anglicky
The paper defines the content orientation of the 21st century education in terms of the aims. The author focuses on the areas derived from the dimensions of globalisation (e.g. the topics of European integration, multicultural education, ecological education). The new orientation of education is conceived as regards the educational impact of teacher. Education in the process of globalisation. The paper defines the content orientation of the 21st century education in terms of the aims. The author focuses on the areas derived from the dimensions of globalisation (e.g. the topics of European integration, multicultural education, ecological education). The new orientation of education is conceived as regards the educational impact of teacher.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 21:59