NĚMEC, Jiří. Principy simulačních her a jejich význam pro sociální pedagogiku. In Sociální pedagogika jako vědecká a společensky užitmá disciplína. Brno: IMS Brno, 2000, s. 233-237. ISBN 80-902936-0-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Principy simulačních her a jejich význam pro sociální pedagogiku
Název anglicky The Basis of the Stimulating Games and their Influence for the Social Pedagogy
Autoři NĚMEC, Jiří.
Vydání Brno, Sociální pedagogika jako vědecká a společensky užitmá disciplína, s. 233-237, 2000.
Nakladatel IMS Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/00:00005109
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-902936-0-3
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D., učo 35929. Změněno: 19. 12. 2001 15:33.
Anotace
Autor stručně pojednává o funkcích hry a podrobněji rozvádí principy tzv. her simulačních, které jsou rozšířeny například v oblasti enviromentální výchovy. Na konkrétním příkladu dokládá výchovný význam těchto typů her.
Anotace anglicky
The author briefly describes the factions of the games and hold forth on the principles of so called stimulating games that are widely used in the sphere of the environmental education. The examples are published to show the educational aspect of the games.
Návaznosti
GA406/99/P063, projekt VaVNázev: Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí
Investor: Grantová agentura ČR, Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 05:20