LUKÁŠOVÁ, Růžena a Tomáš URBÁNEK. Image of a Bank in the Mind of an Individual: structure and contents (results of a pilot study). Galileu. Revista de Economia e Direito. Special edition 2001. Lisboa: Universidade Autónoma de Lisboa, roč. 2001, č. 2, s. 391-398. ISSN 0873-495X. 2001.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Image of a Bank in the Mind of an Individual: structure and contents (results of a pilot study)
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (garant) a Tomáš URBÁNEK (203 Česká republika).
Vydání Galileu. Revista de Economia e Direito. Special edition 2001, Lisboa, Universidade Autónoma de Lisboa, 2001, 0873-495X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Portugalsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/01:00005114
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky corporate image; consumer behavior
Štítky consumer behavior, corporate image
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 4. 7. 2008 13:24.
Anotace
Paper summarizes results of a pilot study of the corporate image research.
Návaznosti
AV0Z7025918, záměrNázev: Základní výzkum v oblasti psychologie na mezioborovém základě, zejména v psychologii osobnosti, obecné psychologii a psychologii zdraví
GA406/00/0505, projekt VaVNázev: Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 16:21