Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{397751, author = {Spousta, Vladimír}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {interdiscipline; inter-subject relations; the philosophical aspects; terminological dispositions; sight as the basic receptors of art; sound as the basic receptors of art; music; literature; art; the artistic double of music conductors; the artistic triple of music conductors; relations in style of basic types of art; the coordination of art in education; the integration of art in education; the classification of relationships between basic types of art; basic types of inspirational sources in art; methodical aspects in the integration of basic types of art; Reisel - Janecek - Letnan Magical music; the musical fairy tale Prokofiev - Trnka Peter and the Wolf}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-210-1640-X}, note = {Integration der elementaren Kunstarten in der Erziehung. Bibliografie.}, publisher = {Masarykova univerzita v Brně}, title = {Integrace základních druhů umění ve výchově}, year = {1997} }
TY - BOOK ID - 397751 AU - Spousta, Vladimír PY - 1997 TI - Integrace základních druhů umění ve výchově PB - Masarykova univerzita v Brně CY - Brno SN - 802101640X N1 - Integration der elementaren Kunstarten in der Erziehung. Bibliografie. KW - interdiscipline KW - inter-subject relations KW - the philosophical aspects KW - terminological dispositions KW - sight as the basic receptors of art KW - sound as the basic receptors of art KW - music KW - literature KW - art KW - the artistic double of music conductors KW - the artistic triple of music conductors KW - relations in style of basic types of art KW - the coordination of art in education KW - the integration of art in education KW - the classification of relationships between basic types of art KW - basic types of inspirational sources in art KW - methodical aspects in the integration of basic types of art KW - Reisel - Janecek - Letnan Magical music KW - the musical fairy tale Prokofiev - Trnka Peter and the Wolf N2 - Autor v intencích interdisciplinárního přístupu, který provází výchovné projekty soudobých vzdělávacích reforem, promýšlí možnosti koordinace a integrace základních druhů umění ve výchově, a to vzhledem k jejich přirozeným souvislostem. Rozvahou o vizuálním a auditivním kontaktu recipienta s uměleckým dílem je čtenář uveden do problematiky genetické souvztažnosti hudebního, slovesného a výtvarného umění. Mimořádná pozornost je věnována klasifikaci vztahů mezi základními uměleckými druhy a stanovení kritérií pro vytvoření systému umocňujícího přehlednou evidenci uměleckých děl komponovaných na principech koordinace a integrace. V těsné souvztažnosti s praktickými uměnovýchovnými otázkami se autor zabývá i metodickými aspekty koordinace a integrace základních druhů umění. ER -
SPOUSTA, Vladimír. \textit{Integrace základních druhů umění ve výchově}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1997, 291 s. ISBN~80-210-1640-X.
|