DVOŘÁKOVÁ, Petra. Marketing na internetu - internet jako reklamní médium (Internet Marketing - Internet as a adveritisiment Tool). In Nové trendy rozvoje průmyslu. první. Brno: VUT v Brně, 2002, p. 10. ISBN 80-214-2102-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketing na internetu - internet jako reklamní médium
Name (in English) Internet Marketing - Internet as a adveritisiment Tool
Authors DVOŘÁKOVÁ, Petra (203 Czech Republic, guarantor).
Edition první. Brno, Nové trendy rozvoje průmyslu, p. 10-10, 2002.
Publisher VUT v Brně
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/02:00005740
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-214-2102-9
Keywords in English internet; marketing
Tags internet, marketing
Changed by Changed by: Mgr. Petra Hrstková, učo 16631. Changed: 14/5/2002 08:41.
Abstract
Cílem tohoto článku je popsat výhody a nevýhody internetu jako reklamního média a seznámit se blíže s typy reklamy na internetu. Cílem je také porovnat tento reklamní nástroj s klasickými formami reklamy.
Abstract (in English)
This article aims to describe the advantages and disadvantages of internet as a advertisiment tool and to compare this tool with the classical ones.
Links
GA402/00/0368, research and development projectName: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Czech Science Foundation, Multi-factor analysis of company successfulness
PrintDisplayed: 25/5/2024 11:28