Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{404009, author = {Stehlík, Antonín}, address = {Kosice}, booktitle = {Implementácia marketingových terórií do hospodárskej praxe SR, CR a Polska}, edition = {1.}, keywords = {virtualization; globalization; internet; strategy; value}, language = {cze}, location = {Kosice}, isbn = {80-225-1555-8}, pages = {22-27}, publisher = {Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava}, title = {Komplementární vztah k marketingu}, year = {2002} }
TY - JOUR ID - 404009 AU - Stehlík, Antonín PY - 2002 TI - Komplementární vztah k marketingu PB - Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava CY - Kosice SN - 8022515558 KW - virtualization KW - globalization KW - internet KW - strategy KW - value N2 - Rostoucí mezinárodní konkurence a narustající pozadavky zákazníku; nutí podniky vyvíjet a realizovat nové strategie. Logistika jako marketingový komplement presahuje ridící a manazerské funkce podniku a muze tak rozhodujícím zpusobem prispet k prekonání resortního egoismu a dosáhnout zlepsení podél celého retezce tvorby hodnot. Racionalizacní potenciál spocívá v soucasnosti predevsím ve zlepsení organizacního a informacního propojení presahující hranice podniku a odvetví. ER -
STEHLÍK, Antonín. Komplementární vztah k marketingu. In \textit{Implementácia marketingových terórií do hospodárskej praxe SR, CR a Polska}. 1. vyd. Kosice: Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava, 2002, s.~22-27. ISBN~80-225-1555-8.
|