SEKOT, Aleš a Michael DOLEŽAL. Marketing v kostce. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002, 104 s. ISBN 80-210-2935-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing v kostce
Název anglicky The principles of marketing
Autoři SEKOT, Aleš a Michael DOLEŽAL.
Vydání 1. vydání. Brno, 104 s. 2002.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-2935-8
Klíčová slova anglicky marketing; public relations; management;
Štítky management, marketing, public relations
Změnil Změnil: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc., učo 24446. Změněno: 29. 10. 2002 13:18.
Anotace
Publikace se ve komprimovane podobe snazi priblizit ctenari soudobou podobu marketingu a marketingoveho rizeni a pojednava i o dalsich kapitolach jako je reklama, public relations a soucasnych manazerskych proudech.
Anotace anglicky
The publication gives in an abbreviated form an overview of current trends in marketing an marketing management.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 06:23