STEHLÍK, Antonín. Pojetí inovací. In Rozvoj podnikání a profesní organizace podnikatelů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2002, s. 111-115. ISBN 80-210-2969-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pojetí inovací
Název anglicky The attitude towards inovations
Autoři STEHLÍK, Antonín (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Rozvoj podnikání a profesní organizace podnikatelů, s. 111-115, 2002.
Nakladatel Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/02:00006485
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-2969-2
Klíčová slova anglicky logistika; inovace; podnikání
Štítky inovace, logistika, podnikání
Změnil Změnil: doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc., učo 1722. Změněno: 21. 5. 2003 11:42.
Anotace
Meritum článku spočívá v analýze teoretického pojetí inovací. Jsou uvedeny základní kategorie inovací včetně trendů vývoje a vlastní přípravy inovace. Příspěvek vyúsťuje v doporučení, která přispívají prostřednictvím inovací k růstu konkurenční schopnosti podniků.
Anotace anglicky
The core of article is based on theoretical analysis of innovation cenception. There are listed some bacis categories including the trends of innovation developing as well as trends of innovation conditiions. The article concludes in couple of suggestion which helps to increase the competitive edge by means of innovation.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 14:51