D 2002

Pohled na roli fakultních cvičných učitelů při rozvíjení profesních dovedností studentů

HAVEL, Jiří

Základní údaje

Originální název

Pohled na roli fakultních cvičných učitelů při rozvíjení profesních dovedností studentů

Název anglicky

The Wiew on Faculty Cooperative Teachers' Role in Development of Student's Profesional Skills

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant)

Vydání

Banská Bystrica, Spolupráca univerzity a škôl, s. 161-166, 2002

Nakladatel

PedF UMB v Banské Bystrici

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/02:00006569

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-8055-638-5

Klíčová slova anglicky

pedagogical practice; pedagogical skills; cooperative teacher
Změněno: 22. 5. 2003 11:04, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek shrnuje údaje, které jsme získali při šetření, jak studenti učitelství pro 1. stupeň základní školy vnímají roli fakultních cvičných učitelů v procesu rozvíjení svých pedagogických dovedností. Je to zároveň zpětná vazba o účinnosti změn v organizaci pedagogických praxí.

Anglicky

The absract contains the informations about student's wiew on faculty cooperative teachers' role in development their profesional skills.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury