2002
Pohled na roli fakultních cvičných učitelů při rozvíjení profesních dovedností studentů
HAVEL, JiříZákladní údaje
Originální název
Pohled na roli fakultních cvičných učitelů při rozvíjení profesních dovedností studentů
Název anglicky
The Wiew on Faculty Cooperative Teachers' Role in Development of Student's Profesional Skills
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant)
Vydání
Banská Bystrica, Spolupráca univerzity a škôl, s. 161-166, 2002
Nakladatel
PedF UMB v Banské Bystrici
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/02:00006569
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-8055-638-5
Klíčová slova anglicky
pedagogical practice; pedagogical skills; cooperative teacher
Změněno: 22. 5. 2003 11:04, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Příspěvek shrnuje údaje, které jsme získali při šetření, jak studenti učitelství pro 1. stupeň základní školy vnímají roli fakultních cvičných učitelů v procesu rozvíjení svých pedagogických dovedností. Je to zároveň zpětná vazba o účinnosti změn v organizaci pedagogických praxí.
Anglicky
The absract contains the informations about student's wiew on faculty cooperative teachers' role in development their profesional skills.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV |
|