STEHLÍK, Antonín. Logistika - strategický faktor manažerského úspěchu (Logistics - the strategic factor of managerial success). 1st ed. Brno: Studio Contrast, 2002, 236 pp. Studio Contrast, Brno. ISBN 80-238-8332-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Logistika - strategický faktor manažerského úspěchu
Name (in English) Logistics - the strategic factor of managerial success
Authors STEHLÍK, Antonín (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Brno, 236 pp. Studio Contrast, Brno, 2002.
Publisher Studio Contrast
Other information
Original language Czech
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/02:00007017
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-238-8332-1
Keywords in English logistika; supply chain; systém; čas; prostor
Tags logistika, prostor, Supply chain, system, čas
Changed by Changed by: doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc., učo 1722. Changed: 21/5/2003 12:11.
Abstract
Cílem knihy je podpořit rozvoj zdrojů poznání a schopností (potenciálu) manažerů reagovat pružněji na změny dynamiky tržního hospodářství a napomoci tak celkově ke zvýšení kvality podnikatelského prostředí. Další záměr, který autor vydáním této monografie sleduje, je vyplnění mezery v odborné literatuře pokud jde o zvýraznění vztahu mezi logistikou a marketingem.
Abstract (in English)
The aim of this book is to encourage the sources of knowledge and potential of managerial flexibility for dynamic changes in markets and thus to help improving the quality of business settings. The next aim is to fill the gap in the scientific literature.
Links
GA402/00/0368, research and development projectName: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Czech Science Foundation, Multi-factor analysis of company successfulness
PrintDisplayed: 24/5/2024 06:12