C 2002

Edukativní význam hry a zážitku v postmoderní společnosti

NĚMEC, Jiří

Základní údaje

Originální název

Edukativní význam hry a zážitku v postmoderní společnosti

Název anglicky

Educational Meaning of the Game and Experience in the Post-modern Society

Autoři

NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Studie z teorie a metodiky výchovy, s. 92-101, Katedra pedagogiky ve spolupráci s MSD, spol.s.r.o, 2002

Nakladatel

Katedra peadgogiky PdF MU v Brně; MSD, spol. s.r.o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/02:00007094

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-86633-00-4

Klíčová slova anglicky

game; post-modern; educational experience; teachers; methodology
Změněno: 24. 6. 2009 16:25, doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.

Anotace

V originále

Text tvoří ucelenou kapitolou v knize Studie z teorie a metodiky výchovy. Seznamuje čtenáře s významem hry a výchovy prožitkem ve společnosti, která bývá označována jako postmoderní. Text je určen budoucím učitelům a v závěru jsou uvedeny praktické ukázky her s metodickým rozborem.

Anglicky

The study represents a chapter in the in the book called Study on Theory and Methodology of the Education. The readers are presented with the meaning of a game and educational experience in the society, which is often labelled as post-modern. The study aims mainly for the future teachers and there are the examples of the games accompanied by the methodology analysis in the book.

Návaznosti

GA406/99/P063, projekt VaV
Název: Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí
Investor: Grantová agentura ČR, Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí