NEKUDA, Jaroslav. Brněnské výstavnictví 2001 v "měkkých datech". Strategie : měsíčník pro média, marketing a reklamu. Praha: Strategie, 2002, roč. 10, č. 19, s. 38-76. ISSN 1210-3756.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Brněnské výstavnictví 2001 v "měkkých datech".
Název anglicky Brno trade fair exhibiting 2001 in "soft data".
Autoři NEKUDA, Jaroslav.
Vydání Strategie : měsíčník pro média, marketing a reklamu, Praha, Strategie, 2002, 1210-3756.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Změnil Změnil: PhDr. Jaroslav Nekuda, učo 2345. Změněno: 20. 1. 2003 08:27.
VytisknoutZobrazeno: 23. 9. 2024 21:01