2002
Stáří v populárně naučné literatuře - interpretativní analýza
EHRENBERGEROVÁ, LucieZákladní údaje
Originální název
Stáří v populárně naučné literatuře - interpretativní analýza
Název anglicky
Aging in Educational Literature for the Elderly - An Interpretative Analysis
Autoři
EHRENBERGEROVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant)
Vydání
Sociologický časopis, Praha, Sociologický ústav AVČR, 2002, 0038-0288
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Impakt faktor
Impact factor: 0.113
Kód RIV
RIV/00216224:14230/02:00019699
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
UT WoS
000179334500006
Klíčová slova anglicky
aging; ageing; educational literature; interpretative analysis
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 12. 2006 12:28, Mgr. Lucie Vidovićová, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá formou prezentace stáří v populárně naučné literatuře pro seniory vydané v ČR po roce 1995. Teoretický úvod je věnován stárnutí jako individuální i sociální zkušenosti v nových společensko-kulturních podmínkách. Interpretativní analýza se zabývá tématy životního stylu, zdraví a nemoci a sexuality.
Anglicky
The article deals with the presentation of old age in the educational literature for elderly published in the Czech Republic after the year 1995. Theoretical part presents aging as an individual as well as societal experience, understood in a new social and cultural context. The interpretative analysis looks at the themes of general life style, health and disease, and sexuality.
Návaznosti
GA403/01/1099, projekt VaV |
|