D 2002

Diferenciace přípravy učitelů přírodovědných předmětů

TRNA, Josef

Základní údaje

Originální název

Diferenciace přípravy učitelů přírodovědných předmětů

Název anglicky

Difference of Science Teacher Education

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Nitra (Slovensko), DIDFYZ 2002. Innovation of Contents of Physics Education. od s. 159-165, 6 s. 2002

Nakladatel

FPV UKF a pob. JSMF v Nitre

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/02:00007689

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-8050-581-0

Klíčová slova anglicky

science teacher education
Změněno: 8. 1. 2015 11:08, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Článek se zabývá problematikou diferenciace přípravy přírodovědných učitelů základních a středních škol v České republice.

Anglicky

The paper deals with problematics of the differences at science teachers training for primary and secondary schools in Czech Republic.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury