C 2002

Dovednost diagnostikovat a ovlivňovat žákovskou prekoncepci učiva

TRNA, Josef

Základní údaje

Originální název

Dovednost diagnostikovat a ovlivňovat žákovskou prekoncepci učiva

Název anglicky

The pedagogical skills of diagnostics and influence on students preconception

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností, od s. 257-270, 14 s. 2002

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/02:00007752

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7315-035-2

Klíčová slova anglicky

preconception; pedagogical skills; diagnostics; influence

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 12. 5. 2009 19:04, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Žákovské prekoncepce a učitelské dovednosti diagnostikovat tyto prekoncepce. Použitím teorií prekoncepcí realizovat ovlivňování prekoncepcí ve výuce. Osvojování učitelských dovedností jak zjišťovat a působit na žákovské prekoncepce.

Anglicky

Students preconceptions and teacher skills to diagnose these preconceptions. By using theories of preconceprions realise influences on preconceptions in teaching. Training of teachers skills how to diagnose and influence for students preconcepces.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury