ŠMAJS, Josef. K předpokladům a významu biofilní přestavby vzdělání. In Universitas Comeniana, Philosophica XXXIII. 1., 2002. Bratislava: Univerzita Komenského, 2002, s. 185-191, 6 s. ISBN 80-223-1665-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{486710, author = {Šmajs, Josef}, address = {Bratislava}, booktitle = {Universitas Comeniana, Philosophica XXXIII}, edition = {1., 2002}, keywords = {traditional education; encyclopedic knowledge; educational role of philosophy; biophile education concept}, language = {cze}, location = {Bratislava}, isbn = {80-223-1665-2}, pages = {185-191}, publisher = {Univerzita Komenského}, title = {K předpokladům a významu biofilní přestavby vzdělání}, year = {2002} }
TY - JOUR ID - 486710 AU - Šmajs, Josef PY - 2002 TI - K předpokladům a významu biofilní přestavby vzdělání PB - Univerzita Komenského CY - Bratislava SN - 8022316652 KW - traditional education KW - encyclopedic knowledge KW - educational role of philosophy KW - biophile education concept N2 - V článku se připomíná podíl tradičního vzdělání na vzniku a prohlubování ekologické krize. Ukazuje se na novou roli evolučně ontologického minima v systému biofilně pojatého vzdělání. Dominantní postavení v systému školního vzdělání, které zatím patří fyzice a matematice, bude patrně přebírat nově koncipovaná biologie a systémové evoluční myšlení. ER -
ŠMAJS, Josef. K předpokladům a významu biofilní přestavby vzdělání. In \textit{Universitas Comeniana, Philosophica XXXIII}. 1., 2002. Bratislava: Univerzita Komenského, 2002, s.~185-191, 6 s. ISBN~80-223-1665-2.
|