Detailed Information on Publication Record
2002
Mikrovýstupy jako prostředek intervence do dovednostní struktury studenta
HORKA, HanaBasic information
Original name
Mikrovýstupy jako prostředek intervence do dovednostní struktury studenta
Name (in English)
Microteaching as a tool for intervention into pedagocical skils teachers students
Authors
HORKA, Hana (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
první. Brno, Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností, p. 119-126, 8 pp. edice pedagogické literatury, 2002
Publisher
Paido
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/02:00019718
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-7315-035-2
Keywords in English
microteaching; pedagogical skils; intervention; reflection
Tags
Reviewed
Změněno: 1/6/2009 17:52, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Ve staťi jsou zobecněny zkušenosti z počátečních etap osvojování pedagogických dovedností. Je zhodnocen přínos mikrovýstupů jako prostředku do dovednostní struktury studentů učitelství.
In English
In the study are generalized our experiences concerning developement of pedagogical skils. It is evaluated microteaching as a tool for intervention into pedagocical skils teachers students.
Links
GA406/98/1375, research and development project |
|