Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{487644, author = {Vlčková, Kateřina}, address = {Brno}, keywords = {foreign language learning strategies; metacognitive; affective and social learning strategies; research into usage of learning strategies}, language = {cze}, location = {Brno}, publisher = {FF MU}, title = {Nepřímé strategie učení cizímu jazyku}, year = {2003} }
TY - BOOK ID - 487644 AU - Vlčková, Kateřina PY - 2003 TI - Nepřímé strategie učení cizímu jazyku VL - diplomová práce PB - FF MU CY - Brno KW - foreign language learning strategies KW - metacognitive KW - affective and social learning strategies KW - research into usage of learning strategies N2 - Nepřímé strategie učení cizímu jazyku jsou postupy, které přispívají k učení cizímu jazyku nepřímo. Jedná se o metakognitivní (plánování, monitorování, organizace učení atd.), afektivní (práce s emocemi, sebepovzbuzování aj.) a sociální strategie (učení prostřednictvím interakce s ostatními). Používání těchto strategií bylo zkoumáno u studentů šesti a čtyřletého gymnázia. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina. \textit{Nepřímé strategie učení cizímu jazyku}. Brno: FF MU, 2003, 120 s. diplomová práce.
|