VLČKOVÁ, Kateřina. Používání sociálních strategií učení v procesu učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů (Zpráva z výzkumu). In Sborník referátů XI. konference ČAPV - Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání. Brno: PdF MU, 2003, s. -, 10 s. ISBN 80-7315-046-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Používání sociálních strategií učení v procesu učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů (Zpráva z výzkumu)
Název anglicky The use of social foreign language learning strategies by students of the upper secondary comprehensive school (research report)
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Sborník referátů XI. konference ČAPV - Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání, od s. -, 10 s. 2003.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/03:00011333
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7315-046-8
Klíčová slova anglicky social foreign language learning strategies
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 30. 3. 2010 14:37.
Anotace
Příspěvek přináší výsledky výzkumu používání vybraných sociálních strategií učení v procesu učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů. Konstrukt sociálních strategií učení vychází z klasifikace strategií učení R. L. Oxfordové (1990).
Anotace anglicky
The article discusses results of research into the use of social foreign language learning strategies by students at the upper secondary comprehensive school. The construct of social learning strategies is based on the strategy taxonomy of R. L. Oxford (1990).
Návaznosti
GA406/02/1247, projekt VaVNázev: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Grantová agentura ČR, Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 20:10