SOUČEK, Václav. 2. Flexible education and new standards of communicative competence. Deakin, Australia: Deakin University, 1994, s. 43-103, 60 s. Economising Education: The Post-Fordist Directions.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název 2. Flexible education and new standards of communicative competence.
Autoři SOUČEK, Václav.
Vydání Deakin, Australia, od s. 43-103, 60 s. Economising Education: The Post-Fordist Directions, 1994.
Nakladatel Deakin University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Myanmar
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova anglicky Education; training; post-Fordism; education policy
Štítky Education, Education policy, post-Fordism, training
Změnil Změnil: Victor Václav Souček, M.Ed., Dr., učo 98195. Změněno: 16. 9. 2003 14:02.
Anotace
The chapter looks at the relationship between the emergence of a new production paradigm (post-Fordism) and the education policy in Australia. It argues that the new standards of education are unduly subservient to the demands of the post-Fordist workplace.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 15:09