D 2003

Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR

SUCHÁNEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR

Název anglicky

The Analysis of the Using of the Marketing's Instruments in Companies in CR

Autoři

SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2003, od s. 160-164, 5 s. 2003

Nakladatel

EU Bratislava PHF Košice

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/03:00008562

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-1737-2

Klíčová slova anglicky

analysis; marketing's mix; marketing's instruments
Změněno: 18. 12. 2003 13:20, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem článku je analýza využití marketingových nástrojů podniky a institucemi v ČR. Podkladem článku byl výzkum šedásáti čtyř podniků a institucí z různých oborů v ČR. Podniky nebyly rozlišeny podle oborů nebo velikosti, aby bylo možno získat co nejširší náhled na různorodost využívání marketingových nástrojů.

Anglicky

The topic of this paper are problems of merketing's using or using of marketing's instruments with companies and institutions in Czech republic. A base for this paper was a research whose was took sixty four companies and institutions from differend economic areas in Czech republic. Companies was not chose on branches or size. It extracted broad look on heterogeneity of using of marketing's instruments herewith.

Návaznosti

IAA7167201, projekt VaV
Název: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání