ŠKAPA, Radoslav. Diskontní prodejny v ČR. In Ekonomika firiem 2003. 1. vyd. Košice: EU Bratislava PHF Košice. s. 169-171, 4 s. ISBN 80-225-1737-2. 2003.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Diskontní prodejny v ČR
Název anglicky The discount stores in the Czech republic
Autoři ŠKAPA, Radoslav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2003, od s. 169-171, 4 s. 2003.
Nakladatel EU Bratislava PHF Košice
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/03:00008189
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1737-2
Klíčová slova anglicky analysis; marketing's mix; marketing's instruments
Štítky analysis, marketing's instruments, marketing's mix
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 15:51.
Anotace
Cílem článku je analýza vývoje diskontních prodejen a diskuze o jejich dalším vývoji.
Anotace anglicky
The topic of this paper are problems development of discount stores in the Czech republic.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 05:52