SUCHÁNEK, Petr. Analýza marketingu v podnicích ČR. In Rozvoj a podpora podnikatelských aktivít v málo rozvinutých regiónech krajín strednej a východnej Európy. 1. vyd. Košice: EU Bratislava PHF košice, 2003, s. 27-34. ISBN 80-225-1723-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza marketingu v podnicích ČR
Název anglicky The Analysis of the Marketing in Companies in Czech Republic
Autoři SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Košice, Rozvoj a podpora podnikatelských aktivít v málo rozvinutých regiónech krajín strednej a východnej Európy, od s. 27-34, 8 s. 2003.
Nakladatel EU Bratislava PHF košice
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/03:00008564
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1723-2
Klíčová slova anglicky the Marketing; the Mix of the Marketing; the Analysis of the Marketing
Štítky the Marketing
Změnil Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 18. 12. 2003 13:19.
Anotace
Ve své práci se zabývám analýzou využití marketingu, resp. marketingových nástrojů podniky a organizacemi v České republice. Podkladem pro příspěvek byl výzkum, jehož se zúčastnilo šedesát čtyři podniků a organizací z různých hospodářských oblastí v ČR. Podniky nebyly cíleně vybírány podle odvětví nebo velikosti, aby bylo možno získat co nejširší náhled na různorodost využívání marketingových nástrojů.
Anotace anglicky
The topic of this paper are problems of merketing's using or using of marketing's instruments with companies and institutions in Czech republic. A base for this paper was a research whose was took sixty four companies and institutions from differend economic areas in Czech republic. Companies was not chose on branches or size. It extracted broad look on heterogeneity of using of marketing's instruments herewith.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaVNázev: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 15:23