D 2003

Readiness of Czech Companies for EU Enlargement

KRIŠTOF, Martin

Základní údaje

Originální název

Readiness of Czech Companies for EU Enlargement

Název česky

Připravenost českých podniků na rozšíření EU

Autoři

KRIŠTOF, Martin (203 Česká republika, garant)

Vydání

Neubiberg, Economies in Transition and Integration Processes, od s. 153-159, 7 s. 2003

Nakladatel

Universitaet der Bundeswehr Muenchen

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/03:00008598

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

3-924069-38-7

Klíčová slova anglicky

EU Enlargement; Czech Republic Accession; SME; readiness

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 1. 2007 01:20, Ing. Martin Krištof

Anotace

V originále

Enlarging the European Union is one of the most important challenges for Czech companies, especially SMEs. Among Czech companies, increasing interest for the European Union is apparent from previous years. Furthermore, with the accession coming closer, they are more aware of the complexity of the Acquis and tend to be more critical about their own state of readiness. The article shows some aspects of Czech companies' readiness for the accession of the Czech Republic to the European Union. This is also base for further research as a part of the author's dissertation work.

Česky

Rozšíření Evropské unie je jedna z nejvýznamnějších výzev pro české podniky, zejména MSP. Zvyšující se zájem o evropské otázky je u nich zřejmý a s blížícím se vstupem ČR do EU si jsou více vědomy komplexnosti acquis a jsou i kritičtější ke své připravenosti. Článek se zabývá některými aspekty připravenosti českých MSP na vstup ČR do EU a je současně podkladem pro další výzkum a autorovu disertační práci.

Návaznosti

IAA7167201, projekt VaV
Název: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání