D 2004

Sociální pedagogika z pohledu začínajících studentů oboru

ČECH, Tomáš a Petr SOJÁK

Základní údaje

Originální název

Sociální pedagogika z pohledu začínajících studentů oboru

Autoři

ČECH, Tomáš a Petr SOJÁK

Vydání

Olomouc, Socialia Olomouc 2003, od s. 166-169, 4 s. 2004

Nakladatel

Pedagogická fakulta UP

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-244-0878-3

Klíčová slova anglicky

social education (definition; subject; specialization);; students; brainstorming; opinion; motivation; idea
Změněno: 14. 9. 2004 09:51, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.

Anotace

V originále

Sociální pedagogika jako poměrně nově se profilující obor hledá své odborné ukotvení a často se v jejím pojetí rozcházejí i odborníci, o to spíše na mezinárodní úrovni. Rovněž samotné koncepce studia sociální pedagogiky jednotlivých fakult, kde je studium realizováno, jsou rozdílné, i když nacházejí společné stěžejní body. Autoři příspěvku zjišťovali u nově přijatých studentů oboru Sociální pedagogika a volný čas na Pedagogické fakultě MU v Brně jejich vnímání pojmu sociální pedagogika, rovněž pak motivaci ke studiu a představy. Výsledky šetření jsou prezentovány v příspěvku.

Anglicky

Social education as a new envolving subject is looking for new professional use. Most of professionals have a different point of view about conception of Social Education. And the conception of the university Social Education is various colleges different despite the fact that they have some collevtive pivots. Writers have made an inquiry how is preception of Social education Conception accepted by new students of Social Education and Leisure time at the Faculty of Education on Masaryk University in Brno and how their motivation and idea of the spezialization.