VOGEL, Radek a Lucie FIALOVÁ. Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power). Online. 1. vydání. Brno: Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity, 2003. 122 s. ISBN 80-210-3262-6. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)
Název anglicky Vocabulary Book - New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)
Autoři VOGEL, Radek a Lucie FIALOVÁ
Vydání 1. vydání. Brno, 122 s. 2003.
Nakladatel Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3262-6
Klíčová slova anglicky Vocabulary; New Insights into Business; Business English; ESF
Štítky Business English, ESF, New Insights into Business, vocabulary
Změnil Změnil: Mgr. Radek Vogel, Ph.D., učo 33061. Změněno: 27. 11. 2003 16:21.
Anotace
Slovníček obsahuje zejména odbornou slovní zásobu 15 kapitol učebnice New Insights into Business (Students' Book), včetně lexika z poslechových cvičení a z Workbooku. Je přehledně uspořádán podle jednotlivých kapitol a jejich oddílů v obou učebnicích. Je určen pro studenty s nižší střední a střední pokročilostí.
Anotace anglicky
The Vocabulary Book covers general vocabulary and business terminology contained in the textbook set New Insights into Business (Tullis, Trappe, Power; Pearson Education Ltd./Longman 2000), including Students' Book, Workbook and cassettes. Vocabulary items are listed as they occur in the units of the books. For pre-intermediate and intermediate students.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 14:35