DOLEŽALOVÁ, Klára. Budování značky s pomocí Event Marketingu. In Marketing a obchod 2003. Zvolen: STYLE, 2003, s. 85-87. ISBN 80-969033-0-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Budování značky s pomocí Event Marketingu
Název anglicky Brand Building with the Help of Event Marketing
Autoři DOLEŽALOVÁ, Klára.
Vydání Zvolen, Marketing a obchod 2003, od s. 85-87, 3 s. 2003.
Nakladatel STYLE
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-969033-0-6
Klíčová slova anglicky Event Marketing; Brand Building
Štítky Brand Building, Event Marketing
Změnil Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 6. 10. 2005 14:58.
Anotace anglicky
This time Event Marketing (EM) is considered to be the most efficient tool for brand building and sale stimulation. EM creates, plans and organises events that stimulate all senses and provide emotional experiences. Their task is attract consumers to the brand.
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 18:04