DOLEŽAL, Michael. Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu. In Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy. první. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice, 2003, s. 59 - 64, 147 s. ISBN 80-225-1723-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu
Název anglicky The development of PR as an important tool of marketing
Autoři DOLEŽAL, Michael.
Vydání první. Košice, Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy, od s. 59 - 64, 147 s. 2003.
Nakladatel Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1723-2
Klíčová slova anglicky public relations; Czech firms; communications; PR agencies
Štítky Communications, Czech firms, PR agencies, public relations
Změnil Změnil: Ing. Michael Doležal, učo 551. Změněno: 4. 12. 2003 15:52.
Anotace
Článek pojednává o současném stavu PR a zaměřuje se na aktivity, které jsou nejvíce žádány po PR agenturách klienty.
Anotace anglicky
The paper deals with current situation in PR in the Czech Republic and analyses the range of service which are requested by PR klients.
VytisknoutZobrazeno: 4. 6. 2024 02:07