TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Dovednost učitele fyziky diagnostikovat žákovské prekoncepce. In Fyzika v kontexte kultúry. Prešov (Slovensko): Fakulta humanitných a prírodných vied PU, 2001, s. 176-180. ISBN 80-8068-082-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dovednost učitele fyziky diagnostikovat žákovské prekoncepce.
Název anglicky Diagnostics Teacher's Skill of Students' Preconceptions.
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Prešov (Slovensko), Fyzika v kontexte kultúry. od s. 176-180, 5 s. 2001.
Nakladatel Fakulta humanitných a prírodných vied PU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/01:00008625
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-8068-082-5
Klíčová slova anglicky diagnostics teacher skill science student preconception
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 7. 3. 2004 10:56.
Anotace
Článek se zabývá problematikou dovednosti učitele diagnostikovat žákovské prekoncepce ve výuce fyziky a přírodovědy.
Anotace anglicky
The paper deals with problematics of the pedagogical teachers' skills to diagnose students' preconceptions in physics and science education.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 22:38