D 2001

Dovednost učitele fyziky diagnostikovat žákovské prekoncepce.

TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ

Základní údaje

Originální název

Dovednost učitele fyziky diagnostikovat žákovské prekoncepce.

Název anglicky

Diagnostics Teacher's Skill of Students' Preconceptions.

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Prešov (Slovensko), Fyzika v kontexte kultúry. od s. 176-180, 5 s. 2001

Nakladatel

Fakulta humanitných a prírodných vied PU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/01:00008625

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-8068-082-5

Klíčová slova anglicky

diagnostics teacher skill science student preconception
Změněno: 7. 3. 2004 10:56, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Článek se zabývá problematikou dovednosti učitele diagnostikovat žákovské prekoncepce ve výuce fyziky a přírodovědy.

Anglicky

The paper deals with problematics of the pedagogical teachers' skills to diagnose students' preconceptions in physics and science education.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury