2001
Dovednost učitele fyziky diagnostikovat žákovské prekoncepce.
TRNA, Josef a Eva TRNOVÁZákladní údaje
Originální název
Dovednost učitele fyziky diagnostikovat žákovské prekoncepce.
Název anglicky
Diagnostics Teacher's Skill of Students' Preconceptions.
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Prešov (Slovensko), Fyzika v kontexte kultúry. od s. 176-180, 5 s. 2001
Nakladatel
Fakulta humanitných a prírodných vied PU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/01:00008625
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-8068-082-5
Klíčová slova anglicky
diagnostics teacher skill science student preconception
Změněno: 7. 3. 2004 10:56, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Článek se zabývá problematikou dovednosti učitele diagnostikovat žákovské prekoncepce ve výuce fyziky a přírodovědy.
Anglicky
The paper deals with problematics of the pedagogical teachers' skills to diagnose students' preconceptions in physics and science education.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV |
|