Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{553974, author = {Pol, Milan and Hloušková, Lenka and Novotný, Petr and Zounek, Jiří}, address = {Nitra}, booktitle = {Pedagogická konferencia VII. Aktuálne otázky výchovy a vzdelávania v období vstupovania do EÚ.}, keywords = {Stimulating; Milieu; Learning; Teaching; Czech; Schools}, language = {cze}, location = {Nitra}, isbn = {80-8050-657-4}, pages = {89-98}, publisher = {Univerzita Konštantína Filozofa}, title = {Prostředí podporující učení a vyučování v dnešní české škole. Příspěvek k poznání kultury klíčového školního procesu.}, year = {2004} }
TY - JOUR ID - 553974 AU - Pol, Milan - Hloušková, Lenka - Novotný, Petr - Zounek, Jiří PY - 2004 TI - Prostředí podporující učení a vyučování v dnešní české škole. Příspěvek k poznání kultury klíčového školního procesu. PB - Univerzita Konštantína Filozofa CY - Nitra SN - 8080506574 KW - Stimulating KW - Milieu KW - Learning KW - Teaching KW - Czech KW - Schools N2 - Následující příspěvek je zaměřen na nejvýznamnější oblast chodu školy: prostředí pro učení a vyučování. Věnujeme v něm se fungování této oblasti s ohledem na několik hlavních souvislostí jejího chodu: na fungování školy jako projev její kultury, na vztahy mezi učením a vyučováním, a na paradigmata školy jako specifické organizace a školy jako pospolitosti. Tyto souvislosti vnímáme jako objektivní výchozí podmínky existence a fungování sledované oblasti chodu školy a jejího eventuálního rozvoje. Dále vztahujeme k tématu data, která jsme získali naším empirickým šetřením na českých školách. Z obou souborů poznatků vyvozujeme některé obecné závěry, které napomáhají přiblížit se k poznání kultury klíčového procesu ve škole ER -
POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ a Jiří ZOUNEK. Prostředí podporující učení a vyučování v dnešní české škole. Příspěvek k poznání kultury klíčového školního procesu. In \textit{Pedagogická konferencia VII. Aktuálne otázky výchovy a vzdelávania v období vstupovania do EÚ.}. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa, 2004, s.~89-98. ISBN~80-8050-657-4.
|