HAVEL, Jiří a Kateřina VLČKOVÁ. Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů: výzkumná zpráva. In Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů. 1. vyd. Brno: Masarykovy univerzita v Brně, 2004, s. 155-175. ISBN 80-210-3378-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů: výzkumná zpráva
Název anglicky Factors influencing the professional teacher`s skills
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant) a Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů, s. 155-175, 2004.
Nakladatel Masarykovy univerzita v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00011446
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3378-9
Klíčová slova anglicky Professional teacher`s skills; factors influencing the development of professional teacher`s skills; teacher`s professional mastery; further skills; development; interventions; professionalization.
Štítky development, further skills, interventions, Professional teacher`s skills, professionalization., teacher`s professional mastery
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 7. 6. 2004 14:35.
Anotace
Příspěvek prezentuje výsledky přípravného výzkumu tříletého projektu GA ČR. V dotazníkovém šetření byly zkoumány faktory ovlivňující rozvíjení profesních dovedností učitelů.
Anotace anglicky
The text introduces survey results of factors influencing the professional teacher`s skills development and some contextual aspects of development of professional teacher`s skills.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 21:41