2004
Marketing and Management in the tourist Destinantion of South Moravia
VYSTOUPIL, Jiří; Martin ŠAUER; Petra METELKOVÁ a Andrea HOLEŠINSKÁZákladní údaje
Originální název
Marketing and Management in the tourist Destinantion of South Moravia
Název česky
Marketing a management v turistické destinaci Jižní Morava
Autoři
VYSTOUPIL, Jiří (203 Česká republika, garant); Martin ŠAUER (203 Česká republika); Petra METELKOVÁ (203 Česká republika) a Andrea HOLEŠINSKÁ (203 Česká republika)
Vydání
Tábor, Recenzovaný sborník + CD ROM referátů z 9. mezinárodní konference na téma: "Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství" od s. 192-197, 6 s. 2004
Nakladatel
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta katedra cestovního ruhcu v Táboře
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00010214
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7040-690-9
Klíčová slova anglicky
destinační management; destinační marketing; turistický region; organizace cestovního ruchu; realizace destinačního managementu a marketingu
Změněno: 10. 9. 2005 16:25, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
V originále
This contribution reports on the development and experience in destination management and marketing in the tourist region of South Moravia. It characterizes the current status of destination management and marketing in Europe and its development in the Czech Republic. Further, it discusses the practical realization of destination management and marketing at particular levels of the chosen region. Finally, it describes the main problems of destination management and marketing in selected tourist regions and the respective possible solutions.
Česky
Příspěvek se zaměřuje na zmapování vývoje a zkušeností v oblasti destinačního managementu a marketingu v turistickém regionu Jižní Morava. V úvodnu je stručně charakterziován současný stav destinačního managementu a marketingu v Evropě a jeho vývoj na území ČR. Stěžejní část příspěvku se zabývá detailní analýzou praktické realizace destinačního managementu a marketingu na jednotlivých hierarchických úrovních (tj. lokální, regionální a krajské). Na závěr jsou nastíněny základní problémy destinačního managementu a marketingu v daném turistickém regionu a možnosti jejich řešení.
Návaznosti
MSM 145600001, záměr |
|