D 2004

Marketing and Management in the tourist Destinantion of South Moravia

VYSTOUPIL, Jiří; Martin ŠAUER; Petra METELKOVÁ a Andrea HOLEŠINSKÁ

Základní údaje

Originální název

Marketing and Management in the tourist Destinantion of South Moravia

Název česky

Marketing a management v turistické destinaci Jižní Morava

Autoři

VYSTOUPIL, Jiří (203 Česká republika, garant); Martin ŠAUER (203 Česká republika); Petra METELKOVÁ (203 Česká republika) a Andrea HOLEŠINSKÁ (203 Česká republika)

Vydání

Tábor, Recenzovaný sborník + CD ROM referátů z 9. mezinárodní konference na téma: "Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství" od s. 192-197, 6 s. 2004

Nakladatel

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta katedra cestovního ruhcu v Táboře

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00010214

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7040-690-9

Klíčová slova anglicky

destinační management; destinační marketing; turistický region; organizace cestovního ruchu; realizace destinačního managementu a marketingu
Změněno: 10. 9. 2005 16:25, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Anotace

V originále

This contribution reports on the development and experience in destination management and marketing in the tourist region of South Moravia. It characterizes the current status of destination management and marketing in Europe and its development in the Czech Republic. Further, it discusses the practical realization of destination management and marketing at particular levels of the chosen region. Finally, it describes the main problems of destination management and marketing in selected tourist regions and the respective possible solutions.

Česky

Příspěvek se zaměřuje na zmapování vývoje a zkušeností v oblasti destinačního managementu a marketingu v turistickém regionu Jižní Morava. V úvodnu je stručně charakterziován současný stav destinačního managementu a marketingu v Evropě a jeho vývoj na území ČR. Stěžejní část příspěvku se zabývá detailní analýzou praktické realizace destinačního managementu a marketingu na jednotlivých hierarchických úrovních (tj. lokální, regionální a krajské). Na závěr jsou nastíněny základní problémy destinačního managementu a marketingu v daném turistickém regionu a možnosti jejich řešení.

Návaznosti

MSM 145600001, záměr
Název: Faktory efektivnosti rozvoje regionů České republiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Faktory efektivnosti rozvoje regionů České republiky