VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Petra METELKOVÁ a Andrea HOLEŠINSKÁ. Marketing and Management in the tourist Destinantion of South Moravia. Online. In Recenzovaný sborník + CD ROM referátů z 9. mezinárodní konference na téma: "Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství". Tábor: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta katedra cestovního ruhcu v Táboře, 2004. s. 192-197. ISBN 80-7040-690-9. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing and Management in the tourist Destinantion of South Moravia
Název česky Marketing a management v turistické destinaci Jižní Morava
Autoři VYSTOUPIL, Jiří (203 Česká republika, garant), Martin ŠAUER (203 Česká republika), Petra METELKOVÁ (203 Česká republika) a Andrea HOLEŠINSKÁ (203 Česká republika)
Vydání Tábor, Recenzovaný sborník + CD ROM referátů z 9. mezinárodní konference na téma: "Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství" od s. 192-197, 6 s. 2004.
Nakladatel Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta katedra cestovního ruhcu v Táboře
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00010214
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7040-690-9
Klíčová slova anglicky destinační management; destinační marketing; turistický region; organizace cestovního ruchu; realizace destinačního managementu a marketingu
Štítky destinační management, destinační marketing, organizace cestovního ruchu, turistický region
Změnil Změnila: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D., učo 21026. Změněno: 10. 9. 2005 16:25.
Anotace
This contribution reports on the development and experience in destination management and marketing in the tourist region of South Moravia. It characterizes the current status of destination management and marketing in Europe and its development in the Czech Republic. Further, it discusses the practical realization of destination management and marketing at particular levels of the chosen region. Finally, it describes the main problems of destination management and marketing in selected tourist regions and the respective possible solutions.
Anotace česky
Příspěvek se zaměřuje na zmapování vývoje a zkušeností v oblasti destinačního managementu a marketingu v turistickém regionu Jižní Morava. V úvodnu je stručně charakterziován současný stav destinačního managementu a marketingu v Evropě a jeho vývoj na území ČR. Stěžejní část příspěvku se zabývá detailní analýzou praktické realizace destinačního managementu a marketingu na jednotlivých hierarchických úrovních (tj. lokální, regionální a krajské). Na závěr jsou nastíněny základní problémy destinačního managementu a marketingu v daném turistickém regionu a možnosti jejich řešení.
Návaznosti
MSM 145600001, záměrNázev: Faktory efektivnosti rozvoje regionů České republiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Faktory efektivnosti rozvoje regionů České republiky
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 23:48