NOVOTNÝ, Petr. Dvě výzkumně orientované konference (ISATT a ECER) - podobnosti a rozdíly. Studia paedagogika. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, roč. 9, č. 1, s. 198-200. ISSN 1211-6971.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dvě výzkumně orientované konference (ISATT a ECER) - podobnosti a rozdíly
Název anglicky Two research-oriented conferences (ISATT & ECER) - similarities and differences
Autoři NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Studia paedagogika, Brno, Masarykova univerzita v Brně, 2004, 1211-6971.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/04:00011514
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky research; education; conference
Štítky conference, Education, research
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 25. 6. 2009 11:53.
Anotace
Příspěvek nabízí informace o dvou konferencích (ISATT a ECER), které charakterizuje obsahově a hodnotí jejich přínost pro pedagogické vědy.
Anotace anglicky
The paper provides information on two conferences (ISATT a ECER) and characterises them in terms of content and evaluates their influence on educational sciences.
Návaznosti
GP406/02/P121, projekt VaVNázev: Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele
Investor: Grantová agentura ČR, Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 00:41