J 2004

Jak překonat nesnáze při zavádění Standardů kvality v Domech na půl cesty a v Pečovatelské službě

MUSIL, Libor, Olga HUBÍKOVÁ a Kateřina KUBALČÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Jak překonat nesnáze při zavádění Standardů kvality v Domech na půl cesty a v Pečovatelské službě

Název česky

Jak překonat nesnáze při zavádění Standardů kvality v Domech na půl cesty a v Pečovatelské službě

Název anglicky

How to tackle obstacles of quality standards implementation in Half-Way-Houses - Part I.

Autoři

MUSIL, Libor (203 Česká republika, garant), Olga HUBÍKOVÁ (203 Česká republika) a Kateřina KUBALČÍKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Sociální práce/Sociálna práca, Brno, ASVSP, 2004, 1213-6204

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50000 5. Social Sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/04:00011555

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova anglicky

quality standards; personal social services; culture of social services; Half-Way-Houses
Změněno: 29. 6. 2009 11:53, prof. PhDr. Libor Musil, CSc.

Anotace

V originále

Text je věnován otázce: Na jaké nesnáze mohou narazit pracovníci domu na půli cesty při zavádění Standardů kvality sociálních služeb? Autoři presentují hypotézy o možných překážkách zavádění standardů kvality a odpovídající doporučení, která zformulovali na základě případové studie vybraného domu na půli cesty.

Anglicky

The text is devoted to the question: What obstacles of quality standards implementations can personal of Half-Way-Houses be confronted with? The authors define presumptions concerning possible obstacles of quality standards implementation and respective recommendations developed by the case study of selected Half-Way-House.

Návaznosti

GA403/03/0988, projekt VaV
Název: Funkce kultury služeb sociální práce a přístupy ke klientům
Investor: Grantová agentura ČR, Funkce kultury služeb sociální práce a přístupy ke klientům