D 2004

Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů

KRIŠTOF, Martin

Základní údaje

Originální název

Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů

Název anglicky

Support of Marketing Activities from Structural Funds for Czech Companies

Autoři

KRIŠTOF, Martin (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2004, od s. 557-561, 5 s. 2004

Nakladatel

EU v Bratislave, PHF Košice

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/04:00009659

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-1879-4

Klíčová slova anglicky

marketing; structural funds; grants; SME

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 17. 1. 2007 01:20, Ing. Martin Krištof

Anotace

V originále

Cílem toho článku je analyzovat možnosti podpory marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů. K dosažení tohto cíle byla provedena analýza příslušných operačních programů vymezených výše a komparace jednotlivých opatření zaměřených na podporu marketingových aktivit. Přestože ne všechny uznatelné náklady v rámci analyzovaných opatření a podopatření lze přímo identifikovat jako jednoznačně marketingové, dotační podpora z těchto zdrojů může výrazně přispět k zlepšení marketingu zejména malých a středních podniků ze všech odvětví české ekonomiky. Předpokladem úspěšného využití prostředků ze strukturálních fondů je však pečlivá příprava a realizace projektů podniky a jejich partnery.

Anglicky

The support of marketing activities is not connected directly with the aim of the National Development Plan, but in three of five operational programmes, there are measures for the support of marketing and marketing activities forming considerable portion of total grant expenditures within the operational programmes.

Návaznosti

IAA7167201, projekt VaV
Název: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání