VLČKOVÁ, Kateřina. Strategie učení cizímu jazyku jako součást kurikula lingvodidaktické přípravy studentů učitelství cizích jazyků (fakultní grant 2004, č. 3020). In JANÍKOVÁ, Věra. Sborník z konference Inovativní tendence v kurikulu učitelství německého jazyka pro základní školy. Brno: MU, 2004, s. -, 5 s. ISBN 80-210-3697-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategie učení cizímu jazyku jako součást kurikula lingvodidaktické přípravy studentů učitelství cizích jazyků (fakultní grant 2004, č. 3020)
Název anglicky Foreign and second language learning strategies as a part of curricula in the pregraduate teacher education (projec no. 21/04, 3020 Faculty of Education, Masaryk-University Brno)
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Sborník z konference Inovativní tendence v kurikulu učitelství německého jazyka pro základní školy, od s. -, 5 s. 2004.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00011572
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3697-4
Klíčová slova anglicky foreign language learning strategies; curriculum of teacher study programs
Štítky foreign language learning strategies
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 30. 3. 2010 14:29.
Anotace
Příspěvek diskutuje o roli a místě žákovských strategií učení cizímu jazyku v kurikulu pregraduální lingvodidaktické přípravy učitelů cizích jazyků. Prezentuje výsledky fakultního grantu 2004/3020.
Anotace anglicky
The article discusses the role and place of pupils foreign language learning strategies in the curriculum of pregradual teacher training. It presents the results of faculty research 2004/3020.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 03:08