RABUŠICOVÁ, Milada, Vlastimil ČIHÁČEK, Kateřina EMMEROVÁ a Klára ŠEĎOVÁ. Role rodičů ve vztahu ke škole - empirická zjištění. Pedagogika. Praha: PedF UK, 2003, roč. 2003, č. 3, s. 309 - 320. ISSN 0031-3815.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Role rodičů ve vztahu ke škole - empirická zjištění
Název anglicky The Role of Parents in relation to School - empirical evidence
Autoři RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant), Vlastimil ČIHÁČEK (203 Česká republika), Kateřina EMMEROVÁ (203 Česká republika) a Klára ŠEĎOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Pedagogika, Praha, PedF UK, 2003, 0031-3815.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/03:00011583
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky School; parents; relations; role of parents; partnership
Štítky parents, Partnership, relations, role of parents, school
Změnil Změnila: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr., učo 848. Změněno: 18. 10. 2004 08:34.
Anotace
V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu, v němž autoři zjišťovali, jak je vnímána rodičovská role ve vztahu ke škole. Teoretické koncepty - rodiče jako klienti, jako výchovní a sociální partneři, jako občané, případně jako problém - byly testovány na datech z českých mateřských a základních škol.
Anotace anglicky
The article presents results of research on the role of parents in relation to school.
Návaznosti
GA406/01/1077, projekt VaVNázev: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Grantová agentura ČR, Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 06:49