A 2004

Psychological Aspects of In-service Teacher Training: Educational Needs and Expectations

LAZAROVÁ, Bohumíra a Alice PROKOPOVÁ

Základní údaje

Originální název

Psychological Aspects of In-service Teacher Training: Educational Needs and Expectations

Název česky

Psychologické aspekty dalšího vzdlávání uitel: vzdlávací poteby a oekávání

Autoři

LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant) a Alice PROKOPOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Education Line, 2004

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Audiovizuální tvorba

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14510/04:00011593

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

Klíčová slova anglicky

in-service teacher training; educational needs; teacher educational expectaions
Změněno: 29. 5. 2006 12:37, doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.

Anotace

V originále

The article sums up the results of the opening stage of such research from the Czech milieu. The authors explore how teachers comprehend the term of in-service training, which kind of educational events they prefer, and which can their paths of choice within the educational event be. The teachers choice seem to be very often random, offhand, and strongly influenced by the accessibility of the event, in terms of time, location, and costs, by colleagues references, and by the attractiveness of the subject matter.

Česky

lánek shrnuje výsledky první fáze výzkumu s názvem Psychologické aspekty dalšího vzdlávání uitel. Autorky popisují, jak uitelé rozumjí pojmu další vzdlávání, jaké formy dalšího vzdlávání preferují a jaká mže být jejich cesta k volb vzdlávací akce. Volby vzdlávací akce uiteli bývá mnohdy náhodná a siln ovlivnná dostupností nabídky, dobou konání akce, místem, cenou, referencemi koleg a atraktivním obsahem akce.

Návaznosti

GA406/03/0700, projekt VaV
Název: Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
Investor: Grantová agentura ČR, Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů