2004
Psychological Aspects of In-service Teacher Training: Educational Needs and Expectations
LAZAROVÁ, Bohumíra a Alice PROKOPOVÁZákladní údaje
Originální název
Psychological Aspects of In-service Teacher Training: Educational Needs and Expectations
Název česky
Psychologické aspekty dalšího vzdlávání uitel: vzdlávací poteby a oekávání
Autoři
LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant) a Alice PROKOPOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Education Line, 2004
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Audiovizuální tvorba
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14510/04:00011593
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
Klíčová slova anglicky
in-service teacher training; educational needs; teacher educational expectaions
Změněno: 29. 5. 2006 12:37, doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
V originále
The article sums up the results of the opening stage of such research from the Czech milieu. The authors explore how teachers comprehend the term of in-service training, which kind of educational events they prefer, and which can their paths of choice within the educational event be. The teachers choice seem to be very often random, offhand, and strongly influenced by the accessibility of the event, in terms of time, location, and costs, by colleagues references, and by the attractiveness of the subject matter.
Česky
lánek shrnuje výsledky první fáze výzkumu s názvem Psychologické aspekty dalšího vzdlávání uitel. Autorky popisují, jak uitelé rozumjí pojmu další vzdlávání, jaké formy dalšího vzdlávání preferují a jaká mže být jejich cesta k volb vzdlávací akce. Volby vzdlávací akce uiteli bývá mnohdy náhodná a siln ovlivnná dostupností nabídky, dobou konání akce, místem, cenou, referencemi koleg a atraktivním obsahem akce.
Návaznosti
GA406/03/0700, projekt VaV |
|