LUKÁŠOVÁ, Růžena and Tomáš URBÁNEK. Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti (Company Image: Definition, Importance and Interdisciplinary Connections). Psychologie v ekonomické praxi. Praha: Karolinum, 2003, XXXVIII, 1-2, p. 1-10. ISSN 0033-300X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
Name (in English) Company Image: Definition, Importance and Interdisciplinary Connections
Authors LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Czech Republic, guarantor) and Tomáš URBÁNEK (203 Czech Republic).
Edition Psychologie v ekonomické praxi, Praha, Karolinum, 2003, 0033-300X.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14210/03:00011620
Organization unit Faculty of Arts
Keywords in English image; psychology; marketing
Tags image, marketing, psychology
Changed by Changed by: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D., učo 18094. Changed: 25/10/2004 14:56.
Abstract
Článek je přehledovou studií zabývající se současným chápáním a vymezováním image firmy, a to z pohledu psychologie, marketingu a managementu.
Abstract (in English)
The article is a review study aiming at a contemporary comprehension and definition of a company image from psychology, marketing and management point of view.
Links
AV0Z7025918, plan (intention)Name: Základní výzkum v oblasti psychologie na mezioborovém základě, zejména v psychologii osobnosti, obecné psychologii a psychologii zdraví
GA406/00/0505, research and development projectName: Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce
PrintDisplayed: 22/5/2024 02:00