LUKÁŠOVÁ, Růžena a Eva LAJTKEPOVÁ. Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem. In New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship. Brno: Brno University of Technology, Faculty of Business and Management, 2004, s. 1-9. ISBN 80-214-2753-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem
Název anglicky The role of corporate culture in relation to the strategic management in Czech companies
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena a Eva LAJTKEPOVÁ.
Vydání Brno, New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship, od s. 1-9, 9 s. 2004.
Nakladatel Brno University of Technology, Faculty of Business and Management
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-214-2753-1
Klíčová slova anglicky corporate culture; strategic management
Štítky corporate culture, strategic management
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 2. 11. 2004 14:50.
Anotace
Příspěvek prezentuje a ve zhuštěné podobě shrnuje hlavní výsledky empirického výzkumu, provedeného v rámci řešení dílčího úkolu "Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem" institucionálního výzkumného záměru MSM 265100018 "Výzkum strategického řízení v českých firmách" řešeného na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně.
Anotace anglicky
The contribution presents a part of the results of the empirical reseach into the role of corporate culture in relation to strategic management of Czech companies included in the institutional research project MSM 265100018, which was carried out at the Business and Management Faculty of Brno University of Technology.
Návaznosti
MSM 265100018, záměrNázev: Výzkum strategického řízení v českých firmách
VytisknoutZobrazeno: 23. 7. 2024 06:15