LUKÁŠOVÁ, Růžena a Iveta ŠIMBEROVÁ. Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí. In New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship. Brno: Brno University of Technology, Business and Management Faculty, 2004, s. 1-9. ISBN 80-214-2753-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí
Název anglicky Corporate culture of Czech manufacturing companies: perceiving of selected aspects of internal and external company environment
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena a Iveta ŠIMBEROVÁ.
Vydání Brno, New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship, od s. 1-9, 9 s. 2004.
Nakladatel Brno University of Technology, Business and Management Faculty
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-214-2753-1
Klíčová slova anglicky corporate culture; management
Štítky corporate culture, management
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 2. 11. 2004 17:23.
Anotace
Příspěvek prezentuje část výsledků řešení dílčího úkolu "Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem", který je součástí institucionálního výzkumného záměru MSM 265100018 "Výzkum strategického řízení v českých firmách", řešeného na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Prezentovány jsou typické charakteristiky vnímání interního a externího prostředí, vlastní managementu českých výrobních firem.
Anotace anglicky
The contribution presents a part of the results of the empirical research into the role of corporate culture in relation to strategic management of Czech companies, included in the institutional research project MSM 265100018 "Research of strategic management in Czech companies", which was carried out at the Brno University of Technology, Faculty of Business and Management. The typical features of perceiving of internal and external environment present in Czech manufacturing companies are presented.
Návaznosti
MSM 265100018, záměrNázev: Výzkum strategického řízení v českých firmách
VytisknoutZobrazeno: 3. 7. 2024 16:12