D 2004

Organizational Values of Czech Manufacturing Companies

JANČÍKOVÁ, Alexandra, Růžena LUKÁŠOVÁ a Zdeňka KONEČNÁ

Základní údaje

Originální název

Organizational Values of Czech Manufacturing Companies

Název česky

Organizační hodnoty českých výrobních firem

Autoři

JANČÍKOVÁ, Alexandra (203 Česká republika, garant), Růžena LUKÁŠOVÁ (203 Česká republika) a Zdeňka KONEČNÁ (203 Česká republika)

Vydání

Altona Vic, Australia, Knowledge and Culture - Organisational Intangibles and their Tangible Value. Abstracts from the Fourth International Conference on Knowledge, Culture and Change in Organisations, od s. 106 - 106, 1 s. 2004

Nakladatel

Common Ground Publishing

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/04:00011658

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

1-86335-565-0

Klíčová slova anglicky

organizational values; Czech companies
Změněno: 16. 6. 2009 10:28, Ing. Naďa Voráčová

Anotace

V originále

The contribution presents the results of an empirical research of organizational values of Czech manufacturing companies, which was carried out on a sample of members of top and middle management of 29 companies. The study presents the typical constellations of values, and the degrees of consistency and sharing present in analyzed Czech companies.

Česky

Příspěvek se zabývá výsledky empirického výzkumu organizačních hodnot českých výrobních firem, který byl proveden na vzorku členů vrcholového a středního managementu dvaceti devíti firem. Studie prezentuje typické konstelace hodnot ve zkoumaných českých firmách, míru jejich konzistence a sdílení uvnitř firmy.

Návaznosti

GA402/02/0114, projekt VaV
Název: Organizační kultura českých firem
Investor: Grantová agentura ČR, Organizační kultura českých firem