A 2004

Empirická sonda do problematiky předsudků a netolerance ve vztazích mezi dětmi pocházejícími z prostředí majoritního a z prostředí minorit na druhém stupni v základních školách České republiky - vybrané ukazatele

MAREŠ, Jan a Jiří DALAJKA

Základní údaje

Originální název

Empirická sonda do problematiky předsudků a netolerance ve vztazích mezi dětmi pocházejícími z prostředí majoritního a z prostředí minorit na druhém stupni v základních školách České republiky - vybrané ukazatele

Název anglicky

Empirical study of prejudices and intolerance among second grade minority nad majority students in Czech schools - selected indicators

Autoři

MAREŠ, Jan (203 Česká republika, garant) a Jiří DALAJKA (203 Česká republika)

Vydání

Stará Lesná (Slovensko), 2004

Nakladatel

VII. Sociální procesy a osobnost

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Audiovizuální tvorba

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00021249

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

ethnic identity; ethnic
Změněno: 25. 5. 2006 12:42, Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem této části zprávy je shrnout poznatky týkající se běžného života dětí ve třídě a názorů dětí na toto dění ve vztahu k minoritám a cizincům získané v průběhu naší sondy v 5., 8. a 9. třídách základních škol.

Anglicky

The aim of this report is to summarize current knowledge regarding the lives of children in the classroom and children's feedback in relation to minorities and foreigners gained during our probe in the 5th, 8th and 9th classes of primary schools.

Návaznosti

LN00A023, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech