2004
Empirická sonda do problematiky předsudků a netolerance ve vztazích mezi dětmi pocházejícími z prostředí majoritního a z prostředí minorit na druhém stupni v základních školách České republiky - vybrané ukazatele
MAREŠ, Jan a Jiří DALAJKAZákladní údaje
Originální název
Empirická sonda do problematiky předsudků a netolerance ve vztazích mezi dětmi pocházejícími z prostředí majoritního a z prostředí minorit na druhém stupni v základních školách České republiky - vybrané ukazatele
Název anglicky
Empirical study of prejudices and intolerance among second grade minority nad majority students in Czech schools - selected indicators
Autoři
MAREŠ, Jan (203 Česká republika, garant) a Jiří DALAJKA (203 Česká republika)
Vydání
Stará Lesná (Slovensko), 2004
Nakladatel
VII. Sociální procesy a osobnost
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Audiovizuální tvorba
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00021249
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
ethnic identity; ethnic
Štítky
Změněno: 25. 5. 2006 12:42, Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
V originále
Cílem této části zprávy je shrnout poznatky týkající se běžného života dětí ve třídě a názorů dětí na toto dění ve vztahu k minoritám a cizincům získané v průběhu naší sondy v 5., 8. a 9. třídách základních škol.
Anglicky
The aim of this report is to summarize current knowledge regarding the lives of children in the classroom and children's feedback in relation to minorities and foreigners gained during our probe in the 5th, 8th and 9th classes of primary schools.
Návaznosti
LN00A023, projekt VaV |
|