VÍTKOVÁ, Marie. Pojetí integrativní školní (speciální) pedagogiky. In Integrativní školní (speciální) pedagogika. Základy, teorie, praxe. 2. vyd. Brno: MSD, spol. s.r.o., 2004, s. 15-20, 5 s. Edice pedagogikcé literatury. ISBN 80-86633-22-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pojetí integrativní školní (speciální) pedagogiky
Název česky Pojetí integrativní školní (speciální) pedagogiky
Název anglicky The concept of integrative School (Special) Education
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant).
Vydání 2. vyd. Brno, Integrativní školní (speciální) pedagogika. Základy, teorie, praxe. od s. 15-20, 5 s. Edice pedagogikcé literatury, 2004.
Nakladatel MSD, spol. s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00030765
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86633-22-5
Klíčová slova česky integrace škola speciální vzdělávání
Klíčová slova anglicky integrative school special education
Štítky integrative school special education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 30. 11. 2009 09:14.
Anotace
Článek pojednává o integrativních snahách školní pedagogiky. Je zde charakterizována legislativa a problematika porademství u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Anotace anglicky
The article discusses the integrative efforts of school education. There is characterized by the legislation and issue guidance for pupils with special educational needs.
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 21:05